Timo Jaatinen Panimoliiton toimitusjohtajaksi 1.2.2005 alkaenSulje

VTM Timo Jaatinen (36 v) on nimitetty 1.2.2005 alkaen Elintarviketeollisuusliiton yhteydessä toimivan Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliiton toimitusjohtajaksi sekä Elintarviketeollisuusliiton liiketoimintaprosessin johtajaksi. Jaatinen siirtyy liittojen palvelukseen Helsingin Kokoomus ry:n toiminnanjohtajan tehtävistä.

Nykyisin tehtäviä hoitava johtaja Risto Saarinen siirtyy osa-aikaeläkkeelle 1.2.2005, josta alkaen hän toimii vuoden neuvoa-antavana johtajana ennen kokoaikaiselle eläkkeelle siirtymistään.

Kuvatiedosto: Timo Jaatinen

toimitusjohtaja Risto Saarinen, puh. (09) 1488 7218
Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry

toimitusjohtaja Heikki Juutinen, puh. (09) 1488 7203
Elintarviketeollisuusliitto ry

Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry on olutta, siideriä ja long drink -juomia sekä virvoitusjuomia ja kivennäisvesiä valmistavan kotimaisen teollisuuden elinkeinopoliittinen edunvalvoja. Sen jäsenyritykset ovat Oy Hartwall Ab, Nokian Panimo Oy, Olvi Oyj ja Oy Sinebrychoff Ab.
Elintarviketeollisuusliitto ry on elintarviketeollisuuden elinkeino- ja työmarkkinapoliittinen edunvalvoja. Liitolla on 300 jäsenyritystä ja 2 yhteisöjäsentä. Ne kattavat yhteensä noin 90 prosenttia Suomen elintarviketeollisuuden tuotannosta.