Osallistu panimoalan Faces of Brewing -valokuvauskilpailuun!Sulje

Valokuvauksen harrastaja, ota kuva panimoalan parista ja osallistu valokuvauskilpailuun. Euroopan panimoteollisuuden kattojärjestö The Brewers of Europe järjestää kilpailun, joka on käynnissä 22. heinäkuuta asti.

”Faces of Brewing -valokuvauskilpailun avulla halutaan tuoda esiin niitä kasvoja, joiden ansiosta panimoalalla on merkittävä kansantaloudellinen vaikutus Euroopassa. Näitä ihmisiä on paljon ja monissa eri rooleissa kuten työntekijöinä maataloudessa, mallastamoissa, panimoissa, ravintoloissa ja kuljetusalalla, unohtamatta kuluttajaa, joka nauttii olutta. Tarkoituksena ei ole kuitenkaan tuoda esille niinkään tuotetta vaan taustalla olevaa arvoketjua”, sanoo Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliiton viestintäpäällikkö Outi Jalonen.

Kilpailu on avoin yli 21-vuotiaille eurooppalaisille valokuvauksen harrastajille. Kolmen parhaan kuvan ottajat palkitaan kameratarvikkeilla ja voittaja saa palkintonsa Beer Serves Europe -gaalassa Brysselissä lokakuussa 2011. Lisäksi jokaisesta kilpailun nettisivuilla julkaistavasta kuvasta maksetaan 50 euroa. Tarkemmat tiedot kilpailusta saat kilpailun nettisivuilta osoitteesta www.facesofbrewing.eu .

Brewers of Europen jäseniä ovat kansalliset panimoliitot EU-maista, Norjasta, Sveitsistä ja Turkista. Suomesta liiton jäsen on Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto.

Lisätietoja kilpailusta:
The Brewers of Europe, Secretariat, p. + 32 (0)2 551 18 10, info@brewersofeurope.org
www.facesofbrewing.eu
info@facesofbrewing.eu

Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto
Viestintäpäällikkö Outi Jalonen, p. (09) 148 871 (ETL vaihde), GSM 050 370 8677

Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto ry on olutta, siideriä ja long drink -juomia sekä virvoitusjuomia ja kivennäisvesiä valmistavan kotimaisen teollisuuden edunvalvoja. Sen jäsenyritykset ovat Oy Hartwall Ab, Nokian Panimo Oy, Olvi Oyj ja Oy Sinebrychoff Ab. Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliitto toimii Elintarviketeollisuusliitto ry:n yhteydessä, ja se edustaa maamme jalostusarvoltaan kolmanneksi suurinta elintarviketeollisuuden alaa.